Sociale medier og Life Science

Publiceret i: Nyt om Life Science
Udgave: 01/2011

Markedsføring i sociale netværk er blevet et “must” for virksomheder, der markedsfører sig over for forbrugere, og også i B2B-relationen er markedsføring i sociale medier blevet mere og mere populært. Det er særligt Facebook, LinkedIn og Twitter, der anvendes, men også andre online netværk er ved at vinde indpas. I B2B-relationen er de reguleringsmæssige udfordringer normalt ikke de samme som i B2C-relationen. Dog er der en række forbehold til dette udgangspunkt, når vi bevæger os ind på forhold, der vedrører f.eks. fødevarer, kosttilskud, kosmetik og lægemidler, idet der her både i B2C- og B2B-markedsføring er nogle forholdsregler, der bør iagttages.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

x

NYHEDSBREV!

Tilmeld dig Hortens nyhedsbrev og få nyheder, tilbud om gratis arrangementer og gode råd om jura. Vi sender ud, når der er aktuelle nyheder, arrangementer og kurser.